July 10, 2010

hr yg memenatkn...

hr ni aku penat sgt..dr pg smp ke tgh mlm jadual packed sgt..dr kl tup2 smp trg dh huhu..actually takde plan pn nk blk trg ni. pakcik aku dtg dr Thailand dia nk pg Sri petaling maka secara automatic aku kena jd pemandu pelancong..pakcik aku ni mmg kerap dtg kl urusan bisnes dia emm td otw ke Sri petaling dh dekat nk smp dh pn pastu terlps simpang adeh terlajak terus pusing smp balakong bangi kluar msk tol duit kluar msk poket haha tanya org dia tiga kli last2 br jmpa jln..penat btl..hehe

smp2 trg mak aku buka pintu terus soal siasat aku haha soalan yg paling aku malas nk dgr 'bila nk kawen? adeh takde soalan lain ke umi nk tanya frz ni muda lg nk enjoy dulu puas2 haha

emm dh seharian bejln hr ni mata pn dh ngantok ni hehe nite (",)

Published with Blogger-droid v1.4.5

birthday cake

amacam lawa tak pict ni? my friend yg buat dia ni suruh je buat apa2 pasal kmptr semua dia tau buat mujur la ini menyenangkn hidup aku sbb aku ni buta IT haha aku tau guna fb aje ;P

Published with Blogger-droid v1.4.5

bedal sahaja :p

emm td nk kluar tgk2 minyak rambut lak hbs huhu dh la rambut aku ni klu x guna minyak rambut menggerbang tahap cipan la jwbnya huhu..

tanya la kwn aku ni dia ada tak minyak rambut walaupun aku begitu pasti jawapan yg aku bakal terima adalah tidak mberangsangkn sbb kwn aku ni takde rambut klu ada pn tahap ciput2 aje hehe.

dia cr punya la cr last2 jumpa benda ni dh takde pilihan guna aje la hehe not bad la hai pn wangi minyak rmbut ni mn dia dpt ntah huhu.. so moral of the story nk pg mn2 tu make sure brg kegunaan tu semua ada ok.

Published with Blogger-droid v1.4.5

July 9, 2010

adeh....

emm dh lbh setengah jam menunggu kmtr...bengang rasa knp la servis kmtr lembap sgt klu org mengandung blh terberanak kt sini tgu kmtr yg x kunjung tiba haha jenuh menunggu tau..

agaknya mcm mn la perasaan org yg gunakn prkhidmatan kmtr ni hr2 blh sakit jiwa dibuatnya..Ye la mn tak nya tren asyik delay aje dh la lambat.. sekali dtg lak ambik ko. mcm sardin so yg dok jauh2 tu takde pilihan lain selain terpaksa kluar awal pg keje nk naik kete msk kl x sanggup dgn kwn tahap cipan punya....emm baik naik lrt lg bgs..mujur la tmpat keje aku dekat pg hspital jln kaki aje haha maka hidup la aku tanpa tekanan :p

Published with Blogger-droid v1.3.9

July 8, 2010

saja suka2

td kluar jln2 kt masjid jamek nmpk iklan ni laks huhu emm baca punya baca Smp tren pn trlepas huhu concentrate punya pasal..aku tgk menarik gak air ni klu minum rasa lg sdp la kot drp air paip yg slalu aku minum tu haha...

emm tgk harga beliau 120 blh guna utk 8 bln rasa cam ok la kot utk kesihatan dr sndr kn..duit byk tp penyakit sama naik tak guna jgk kn huhu jd apa yg ditunggu lg segera lah dpt kn produk ini di pasaran haha tlg promote(",)

Published with Blogger-droid v1.3.9

Flickr

This is a test post from flickr, a fancy photo sharing thing.

July 3, 2010

happy birthday to me('',)


genap 24 jun lalu umur aku dh masuk 23 dh haha..kejap rasanya dh tua aku ni hehe emm tp perangai cm budak2 lg kot lol!!! ye la semakin meningkat usia ni semakin byk tanggungjawab yg aku kena buat hmm keje pn dh dekat 9 bln dh..tak lama lg nk confirm keje gomen dh haha..berbalik kpd usia aku ni hmm dh tua dh klu kawen confirm dpt anak ni haha tp blm sampai seru lg kot..('',)

takpe la yg penting skrg ni biar la aku keje dulu tumpukn utk dr sndri dulu dan mak aku tu..yg lain2 tu tolak la belakang dulu yek..nti kemudian br aku fikir yg penting aki sihat blh buat keje cr duit bln2 cr rezeki halal utk aku sndri..

nti dh kaya dh byk duit blh la aku enjoy puas2 hahaha (mcm la keje mkn gaji buleh kaya) tp kn skrg ni ramai sgt nk jadi jutawan instant hehe cam mi megi la plak..sebenarnya klu nk kaya takde shortcut ko tanya la sape2 pn yg dh jadi jutawan tu mcm mn diaorg buleh kumpul harta byk tu..semua bermula dr bawah..tp tgk la skrg kluar modal puluh2 ribu barang takde cr org je..tak ke bahlol tu nti jenuh la korang nk byr kt bank taw lain la korang tu anak datok

emm dh byk berceloteh ni jumpa lg('',)