June 20, 2010

hApPy FaThErS DaY(",)

Salam...skrg ni org tgh sibuk pasal fathers day..aku pn apa kurangnya dh bg kad dgn hadiah kt ayah aku..hehe tp sbnrnya bkn ayh btl pn ayh kandung aku meninggal masa aku darjah 6 lg..dn 24jun ni genap la umur aku 23 thn..hmm kejap aje masa berlalu skrgkn..

Berbalik psal ayah ni aku rasa brtuah sgt ada org yg sudi menerima aku jd ank hehe at least ada la tmpt aku mengadu msalah dn menumpang kasih syg walaupn mgkn sedikit berbeza dr ayh sndr namun aku ttp bersyukur..

Lps ayh aku takde br ku tau apakah itu erti kehilangan org yg kita syg..namun syukur aku masih ada umi yg aku blh sayangi..hmm waktu ni aku blm tdo lg huhu sbb aku keje syif mlm lmbt tol pkl 7 aku rasa ngantok dh ni...aku tgk patient aku semua tgh sdp tido semua patient aku tua2 lg pn aku mmg dok wad geriatrik..trfikir aku sejenak..apakah nasib aku bila tua nti....

Sama2 lah kita renungkn...

No comments:

Post a Comment