July 3, 2010

happy birthday to me('',)


genap 24 jun lalu umur aku dh masuk 23 dh haha..kejap rasanya dh tua aku ni hehe emm tp perangai cm budak2 lg kot lol!!! ye la semakin meningkat usia ni semakin byk tanggungjawab yg aku kena buat hmm keje pn dh dekat 9 bln dh..tak lama lg nk confirm keje gomen dh haha..berbalik kpd usia aku ni hmm dh tua dh klu kawen confirm dpt anak ni haha tp blm sampai seru lg kot..('',)

takpe la yg penting skrg ni biar la aku keje dulu tumpukn utk dr sndri dulu dan mak aku tu..yg lain2 tu tolak la belakang dulu yek..nti kemudian br aku fikir yg penting aki sihat blh buat keje cr duit bln2 cr rezeki halal utk aku sndri..

nti dh kaya dh byk duit blh la aku enjoy puas2 hahaha (mcm la keje mkn gaji buleh kaya) tp kn skrg ni ramai sgt nk jadi jutawan instant hehe cam mi megi la plak..sebenarnya klu nk kaya takde shortcut ko tanya la sape2 pn yg dh jadi jutawan tu mcm mn diaorg buleh kumpul harta byk tu..semua bermula dr bawah..tp tgk la skrg kluar modal puluh2 ribu barang takde cr org je..tak ke bahlol tu nti jenuh la korang nk byr kt bank taw lain la korang tu anak datok

emm dh byk berceloteh ni jumpa lg('',)

No comments:

Post a Comment