May 5, 2009

merdeka!!






















hari ni aku dh merdeka dh..lega sgt rasanya sbb exam dh hbs td last paper hehe('',) pasal exam ni kn td senang sikit banding ngan semalam...soalan smlm mcm taik aje aku tak blh jawab sgt susah sgt...apa yg aku baca tak masuk lak...jawab aje la ikut kreativiti aku nu mujur la aku boleh pusing point2 yg sama jadi ayat yg panjang nya satu muka surat haha...mesti pengajar yg check paper aku tu nti menyumpah-nyumpah aku hehe...mujur td senang plak aku dgn selambanya dn dgn hati yg gembira berjaya menjawab semua soalan dgn hati yg terbuka('',) apa2 pn tgu result la nti lulus ke tidak...tak lulus kita repeat kn??? tp minta2 jauh la jgn la repeat tekanan tau..

emm berbalik pasal aku lak..selama 3 thn aku dok kolej ni mcm2 dh yg aku alami..pengalaman dr sebesar kuman sehinggalah ke bapak gajah semua aku rasa..tak perlu lah aku nk cerita kt sini ...nti boring lak baca blog aku ni merapu aje lbh huhu...kadang2 kita happy kadang2 kita rasa perit..mcm tu la hidupkn..kita blh ibaratkn mcm roda kejap kita kt atas..tgk2 kita kt bawh lak..so moral of the story takde guna kita nk sombong2..kita semua ni sama keluar dr lubang yg sama blk2 dlm tanah jgk kita nk tuju kn??

No comments:

Post a Comment