May 1, 2009

semuanya benda baru('',)





pertama kali menjejak kn kaki ke bandaraya kuala lumpur ni mmg mengujakan..mcm2 benda baru yg tak pernah aku jumpa sblm ni semuanya ada di sini..dari la makanan, tempat hiburan dan org2 nya semuanya lain dn nampak mcm best..klu kt tempat aku sblm ni bknnya takde semua tu tp tak sehebat kl ni..

klu dulu every weekend aje aku messti kluar tak kira la pg mn pn janji kluar kl..tempat2 yg sblm ni aku hanya dgr nama shj telah berjaya aku jejaki buat pertama skali...mcm rusa msk kg hehe..biasa la kn benda baru..

mula2 dtg sini aku baru perasan sesetgh lelaki kt sini pelik sikit..klu tempat aku mmg payah nk jumpa..yg paling ketara sekali dr segi berpakaian..perwatakan..dn lbh terbuka dr semua segi..pergaulan pn sama..di sini bermulanya my night life..mmg happening sgt hehe

agaknya mgkn apa org tua2 ckp tu pasal kejutan budaya tu btl...aku x lari dr semua tu aku pn turut terpengaruh tp sikit2 aje la tak byk hehe...aku masih kuat lg dgn budaya ketimuran yg masih mementingkn nilai-nilai jati diri dlm hidup...mujur iman masih kuat hehe..

gambar ni merupakn tempat yg aku selalu lepak dr dulu smp la skrg...korang pn sndri mgkn dh dpt agak aku ni mcm mn kn...('',)

No comments:

Post a Comment